...gdje masta postaje opipljiva...

četvrtak, 7. studenoga 2013.

Baby papucice

Uh.. Konacno sam evo i tu uslijed sve guzve. Doduse ovo su sitni sati al bolje ilad nego nikad.
Rekla sam da cu se vjerojatno javiti sa nekom bebi stvarcicom pa evo..
Ovo su slapice koje prvi put radim i prateci video zadovoljna sam rezultatom.
Papucice su heklane i radene pamucnim debljim koncem kako bi bile i toplije.
Bod kojim sam radila , iskreno nema pojma naziv al ja sam ga nazvala bombice.
U izradi su jos neke al to tek kad zavrsim... 
Za sada toliko i lijep pozz svima :-)

2 komentari:

  1. pa ti se spremaš naveliko, Goga! baš lijepo. i jako mi se sviđaju papučice ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-) Ma ne stignem koliko bi htjela. Pocela je berba maslina a i beba dolazi u 2.mj pa moram polako spremat stvarcice. Imam toliko radova zapocetih a ne stignem sjesti i radit samo to.A i Bozic ce brzo...

      Izbriši

© 2011 Mala radionica "GoGaZ", AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena