...gdje masta postaje opipljiva...

četvrtak, 31. svibnja 2012.

Ja i polymer clay

Sam naslov govori o cemu je rijec.
Kako ja volim svugdje gurnuti nos :-) morala sam i ovo probati. Sta je to malo zamjesiti ispeces i imas nakit.
Barem sam ja tako mislila. Prvi radovi su izgorili i kuca je smrdila 2 dana :-))  Sta sam ja znala koliko je dovoljno. Pekla sam dok ne dobije lijepu boju,hahhah
 Dobro neke stvarcice su ispale ok al gotovi radovi su bili ravno radu moje necakinje od 10 godina.

Proslo je od tada vec koja godina sto se i vidi po datumu a ja bas nisam nesto puno napredovala. Al tko zna, mozda se jednom probudim nadarena i postanem prepoznatljiva (mozes misliti) al do tada cu nosit moj nakit samo ja.


0 komentari:

Objavi komentar

© 2011 Mala radionica "GoGaZ", AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena