...gdje masta postaje opipljiva...

srijeda, 21. studenoga 2012.

Morski advent

Okruzena sarenilom i hrpom boja ja ipak krenula prema skoljkama i lutam na plazu heheh Uvijek sam bila totalna zbrka, :-) Imam neku stiropol kuglu koja vec godinama ceka da napravim za sta je bila kupljena al nista. I naravno prenamjenila sam je u svijecnjak.. I to adventski. Ne nisam namjerno stavila tipicne 4 svijecice vec ovu jednu veliku. Pa nisu u biti bitne boje ,bitna je namjena zar ne ;-). Krenula sam za probu, na kraju sam kopkala po kutijici trazeci odgovarajuce skoljke i nastao je ovaj svijecnjak. Lijepila sam ih vrucim ljepilom iako moram reci stiropor i vruce ljepilo nisu bas najbolji prijatelji. Stiropor se pocinje pjeniti :-/. Kako sam krenula tko zna sta cu jos smisliti al s ovim sam bas zadovoljna. Pa-pa

3 komentari:

  1. Divno je ispao, a tko i kaže da moraju biti 4 svijećice :)
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj, vi svi sa tim morskim adventima. Sad bih se odmah dobrovoljno javila da se bucnem u more i sama vam nadjem skoljke za sledece advente. Doduse, jos malo juznije gde je za kupanje, ali dobro.. Necemo cepidlaciti :))

    OdgovoriIzbriši

© 2011 Mala radionica "GoGaZ", AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena